Sick of it all


Ont i magen, illamående, igentäppt näsa och halsont. Är sjuk och det är inte kul. Det måste ju vara någons/någots fel, så jag skyller på MATLAB.


Imorgon åker jag hem. Hem till sketån, korv- och snuslukt, billigt godis, god mat och lugnet. Det ska bli så fruktansvärt skönt. Känns som om jag gått och hållit andan nu i sex veckor, och imorgon kan jag äntligen andas ut.
Skolan då. Finns inte så mycket att säga om den faktiskt. Lika tungt ”som vanligt”. Jag tyckte att det var grymt jobbigt på gymnasiet, men jag insåg verkligen inte hur bra jag hade det. Saknar mina två idioter såklart, hur vi brukade sitta och snacka skit i grupprummet, i soffan, eller i nått klassrum någonstans och hur vi fick klasskamraterna att höja på ögonbrynen åt vår sjuka humor. Jag kommer leta, men jag kan sätta allt smör i Småland på att jag inte kommer hitta några lika bra som er. Jag saknar Åke och Birgitta också, och så saknar jag faktiskt att arbeta med projektarbetet.


Det händer inte så mycket intressant i mitt liv nu. Det är skolan som gäller liksom. Försöker att ha ett liv utanför den, men det är svårt. Ska i alla fall försöka att hitta någon dansförening jag kan gå med i, skulle vara grymt roligt!


Nu ska jag packa ner datorn i min enorma resväcka. Nästa gång vi hörs är jag hemma.


May be surrounded by
A million people I
Still feel all alone
I just wanna go home



Kommentarer
Postat av: Idiot nr 1. eller 2..? (Linnéa)

Åh, jag saknar er så mycket också!!

Och projektarbetet. Alltså,vi MÅSTE snacka med Samuel!!!! Haha



Michael Bublé i vårt hjärta!!

2010-09-18 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0