Lunginflammation


Lunginflammation. Härligt.
Saken är den att jag aldrig får feber, vilket gjorde att jag antog att jag inte var så sjuk. Men trots att jag inte har nån feber så måste jag haft feberdrömmar inatt. När jag vaknade låg nämligen Rubiks Kub bredvid mig i bäddsoffan tillsammans med den lilla trekanten som den står på. Och jag är helt säker på att den idag på morrnen inte såg likadan ut som senaste gången jag lekte med den (då hade jag nämligen nästan löst en sida). Jag måste alltså ha försökt att lösa den inatt, vilket jag dock inte har något minne av överhuvudtaget. Detta är ett tecken på hur sjuk jag måste vara. Om jag försöker lösa Rubiks Kub i sömnen, då är det illa!


Annars mår jag lite dåligt över valresultatet. Egoister i regeringen och rasister i riksdagen. Fy fan.


Nu ska jag ta och kurera mig. Sova, äta Ben&Jerrys-glass och läsa tidningen. Den starka hostmedicinen börjar verka nu, så känner mig lite snurrig. Fuck alkohol, cocillana is the shit! Googla det så får ni se vad jag menar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0