Luftslottet som sprängdes


Lördagen den 11 september. Nollfinalen. Allt som jag har trott på i fyra veckor raserades på en enda kväll. Chock blandades med lite, lite förnedringskänsla. Hur lyckades dom?


Efter fyra veckor är jag alltså ute ur den lilla nollningsbubbla jag levt i. Jag inser att jag är långt efter i både kemin och matten och jag inser också att jag inte varit hemma på snart sex veckor. Därför drar jag till Sävsjö i helgen för att sova, äta gott, gå på kalas, plugga, köra bil, gå på stan och köpa på mig billigt godis (det är ju svindyrt här).


Skolan är tung nu. Inget tvivel om den saken. Vet inte om jag kommer ta mig igenom det här och fortfarande vara vid mitt sinnes fulla bruk. Jag ska dock kämpa, eller i alla fall försöka kämpa. Det är svårt då man inte riktigt vet vad det är man sysslar med.


Ett kort litet inlägg fick detta bli. Strax drar jag till skolan. En sista sak bara; det regnar alltid i Göteborg.


För jag blir så dum av dig


Kommentarer
Postat av: Henny =)

Skönt för dig att komma hem, låter som om du behöver det!

Men du, lova mig att du kämpar! Jag vet att du kan, och eftersom du är en av de smartaste jag känner så vet jag att du kommer klara av det härgalant! Det är bara att komma över trösklen innan det går lättare igen, och då kommer det kännas bättre än någonsin =)



Sen får vi planera in en helg lite längre framöver då jag kan komma på besök!

2010-09-18 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0