Söndag...suck


Återigen söndag och söndagsångesten som jag bara hört folk prata om men aldrig upplevt har dessvärre omfamnat mig. Kommer bli en jobbig måndag som bl.a. kommer innefatta förberedelser inför labb. Dock så hoppas jag kunna ta mig till barockens rep på kvällen, här ska det förhoppningsvis börja spelas fiol igen! Idag har jag inte jättemycket att dela med mig av, bara lite tankar som jag inte orkar sätta ihop till en väl flytande text, så vi kör det i punktform istället:


·         En pizzeria på Axel Dahlströms Torg gör nästan lika goda kebabpizzor som på Gatuköket i Sävsjö. Och jag älskar dem för det.

·         Lycka är att ha en chokladansiktsmask samtidigt som man tittar på historien om ”VÄNNER”


·         Köpte 10 stycken cd-skivor i ett paket (visste alltså inte vilka skivor) för 25 kr, och det fanns ett och annat guldkorn. Så värt!


·         En tacksamhetens tanke skänker jag till:
 - mamma, som av någon konstig anledning frivilligt städade min lägenhet
- några tjejer som hittade min plånbok och letade upp mitt nummer på eniro, allt inom 5 minuter
- och till Alexandra. Vet att det var av någon speciell anledning men kan inte komma på vad, haha. 

·         Har insett hur mycket jag kommer sakna alla på kemi när jag slutar. Och det är lite jobbigt.
     

·         Världen är väldigt liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0