Ladies Night och annat kul!


9000 tjejer är många
. 9000 GALNA tjejer känns som ännu fler. Det är lördag kväll. Ladies Night. Tjejernas tjejkväll. Tjejigare än såhär blir det inte. Skandinavium badar i rosa ljus, det delas ut gratis choklad i dess gångar och under kvällen underhåller några av Sveriges hetaste killar. Det kan inte bli bättre, och själv känner jag mig som en lealös geléklump då Martin Stenmarck, Brolle, Andreas Johnson, Måns Möller, Steven Simons och fyra olidligt snygga dansare intar scen. Jag vet att är jag passiv under showen så kommer jag att svimma av snyggöverdos, så jag klappar händerna, jublar och dansar istället. För jag tycker att Martin Stenmarck är världens snyggaste man, att Brolle och Andreas Johson ser sjukt bra ut och att Måns Möller är så rolig så att man smälter. Om sanningen ska fram så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med mig själv under showen. Jag blir helt vimmelkantig av lycka och då den är slut känns det som att jag är lite småfull. 


Men även bra saker har ett slut. Showen är över, kvällen är förbi och en ny dag har kommit, men lite av den känslan som jag hade under gårdagskvällen finns fortfarande kvar. Så om ni ser någon trippa fram med ett leende på läpparna och med små rosa moln under sig, så är det jag.

Vad har mer hänt då? Jo…



Såhär fin utsikt kan man ha om man pluggar kemi på sjunde våningen i fysikhuset.






Var ute och gick för första gången sen jag kom till Göteborg. Hade nästan glömt hur olidligt vacker världen är





Såg en filminspelning på håll idag!





Såhär kul kan man ha när man skriver labbrapport...




Och jag och Frida klarade MATLAB!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0